Objednávkový proces a možnost změny
CO VŠE NABÍZÍME V RÁMCI NAŠICH SLUŽEB
Nebudeme zde psát o standardním průběhu objednávek (kromě automatické potvrzenky dostanete i info o přípravě objednávky, vyzvednutí přepravcem a odkaz na trasování zásilky), to vše je samozřejmost, co je však navíc:
MOŽNOST ZMĚNIT ČI DOPLNIT I ZAPLACENOU OBJEDNÁVKU PO ODESLÁNÍ K NÁM.
Pokud zjistíte, že jste něco zapomněli objednat nebo objednali špatně, nic se neděje, vše upravíme, pokud nám dáte vědět včas. Jak postupovat v těchto případech:
POTŘEBUJI NĚCO DOOBJEDNAT - Pokud je to jedna či dvě položky a skladem je dostatečné množství, napište nám formou odpovědi na automatickou potvrzenku, zde vidíme číslo objednávky, zboží doplníme a v případě předchozí úhrady převodem či online platbou zašleme link či bankovní údaje pro doplatek. V případě dobírky se jednoduše pouze navýší částka. Pokud potřebujete položku, která má nízkou skladovou zásobu a hrozí vyprodání, než bychom zboží přidali do objednávky, tak udělejte další objednávku a dejte formu dopravy "osobní odběr" a do poznámky napište - přidat k předchozí objednávce. Objednávku můžete i uhradit ihned, pokud chcete, neplatíte tím pádem další dopravné.
POTŘEBUJI NĚCO ZMĚNIT - Jednoduše napište formou odpověďi na automatickou potvrzenku, co potřebujete změnit a upravíme. Pokud znamená změna přidat další či jinou položku, postupujte jako v prvním případě.
POTŘEBUJI OBJEDNÁVKU ZRUŠIT - Není problém, napište nám opět formou odpovědi na automatickou potvrzenku, že objednávku rušíte. Pokud je objednávka již uhrazená, vrátíme obratem peníze v pracovní době, pokud je objednávka na dobírku, i tak napište, protože pokud máte v plánu objednávku nepřevzít a nám se vrátí zpět, uvědomte si porušení obchodních podmínek a vzniku dodatečných nákladů, které můžeme vymáhat - viz.Obchodní podmínky. Nejen, že musíme hradit dopravu k Vám, platíme i za vratku a to fakt naštve..Pokud se to opakuje podruhé, již Vám znovu nic na dobírku nepošleme, pouze s platbou předem. Obecně platí, problémy jsou od toho, aby se řešily, stačí se jen ozvat a vše nějak vyřešíme.
POTŘEBUJI ZMĚNIT VÝDEJNÍ MÍSTO ČI ADRESU - Není problém, pokud jsme objednávku již neodeslali (o tom máte informace v mailu předem), tak stačí opět napsat, co potřebujete upravit, umíme změnit i fakturační adresu, pokud potřebujete.
POTŘEBUJI JEŠTĚ NĚCO JINÉHO - Pokud jste nenašli odpovědi na Váš problém, jednoduše napište nebo zavolejte a budeme se snažit Vám vyhovět.
VŠECHNY TYTO ZMĚNY LZE PROVÉZT PŘED ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY, O ČEMŽ BUDETE VČAS MAILEM INFORMOVÁNI. PROTO NEVÁHEJTE A OZVĚTE SE CO NEJDŘÍVE. Pokud Vám již přišla informace o předání zásilky dopravci, bohužel je pozdě na změny, pak lze postupovat standardní formou a to odstoupením od smlouvy, tedy zasláním zpět zboží, které nechcete (musí být nepoužité) ať už částečně nebo celou objednávku. Náklady na zaslání zpět hradí zákazník, zboží zasílejte na kontaktní adresu: PROSTOR, spol.s r.o., Drážní 1182/5, Brno, 62700. Po převzetí Vám vrátíme peníze formou, jakou byla objednávka zaplacena, v případě dobírky uveďte číslo účtu.
